Author Topic: Drewno  (Read 2404 times)

Offline troll

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 654
    • View Profile
Re: Drewno
« Reply #15 on: September 27, 2012, 08:44:38 PM »
@hydro - do pełnej zgodności z amebowym algorytmem brakuje jeszcze walki. Ameby podgryzały się nawzajem, jeżeli któraś stawała się zbyt duża, sąsiednie gryzły ją tym bardziej, żeby za bardzo nie odstawała :). A walki w grze jeszcze brakuje.

Jeżeli chodzi o lokacje początkowe nie jest tajemnicą, że na takiej mapy nikt by e-sportu nie uprawiał, jedne lokacje są rzeczywiście łatwiejsze od innych.

Troll

Offline hydro

  • developer
  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 496
    • View Profile
Re: Drewno
« Reply #16 on: September 28, 2012, 12:01:47 PM »
Znaczy moim zdaniem to właśnie jest najlepsze, że lokacje początkowe są różne.
Każda ma swoje mocne i słabe strony - i to mobilizuje do rozwoju, "wchłaniania" nowych terenów i tak dalej. Potem będzie napędzało handel, bo jakby w danym królestwie były wszystkie zasoby - to po co handlować między państwami? No i w dalszej perspektywie walkę też napędzi, bo trzeba mieć o co walczyć ;-)  A nie może być za łatwo, bo byłoby nudno :-)