Author Topic: wyświetlanie granic obcych królestw  (Read 742 times)

Offline hydro

  • developer
  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 496
    • View Profile
wyświetlanie granic obcych królestw
« on: September 21, 2012, 12:51:38 AM »
Zwiedzając mapę napotykam obce królestwa. Na screenach pokazuję, jak w kolejnych etapach wygląda dla mnie widoczność ich granic.

I etap - (screen 0010a):
Pionier na polu (950). Widzę dwa pola (989, 982), każde z nich w pełni obwiedzione granicą "samo w sobie". Sprawia to wrażenie, że to jakaś taka przypadkowa odnoga obcego królestwa. Idę dalej.

II etap - (screen 0010b):
Pionier na polu (989).Widzę już taki konkretniejszy kawałek obcego królestwa, między innymi pole uprawne z osadnikiem (1025). Zaraz za nim jest granica, a miasta nie widać. Natomiast na górze granica jest otwarta - nad polem (1005).

III etap (screen 0010c):
Pionier na polu (1075). Jest i miasto (1073). Bezpośrednio za nim jest zamknięta granica królestwa (co już na pewno nie może być "prawdą", bo samo miasto ma większy zasięg). Na górze granica jest otwarta - nad polami (1005, 1054, 1107).

Teraz nie przeszkadza to jakoś bardzo, ale jak kiedyś będzie walka, to takie "niekonsekwentne" wyświetlanie granic może wprowadzać w błąd :-/

...........

Dodatkowa obserwacja, niezależna od granic (screen 0011) - wystąpiło pionowe "ucięcie" grafiki wyświetlanych widocznych dla pioniera pól.

edit: Teraz widzę, że już o tym akurat problemie było na samym początku: http://forum.gizarma.pl/index.php?topic=2.0 W takim razie przepraszam za niedoczytanie tego i za podanie dwóch osobnych zagadnień w tym samym wątku.
« Last Edit: September 22, 2012, 12:58:35 AM by hydro »