Author Topic: Idź na azymut  (Read 636 times)

Offline Seti

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 58
    • View Profile
Idź na azymut
« on: October 28, 2015, 09:59:17 AM »
Po wysłaniu moich zwiadowców na azymut, brakuje mi informacji na jakie pole jednostka planuje wejść i w jakim czasie.
Przykładowo zwiadowca idąc na azymut na północ, ma dwa potencjalne pola na których może wylądować, ponieważ jedno jest na północny-wschód a drugie na północny-zachód.
No i problem w tym, że czasami na oko ciężko jest stwierdzić które pole jest "bardziej północne", a mimo wszystko chciałbym wejść w pierwszej kolejności na konkretne pole.

Fajnie by było żeby w przypadku gdy jednostka wykonuje komendę ruchu za azymut, to gra by dekrementowała licznik azymutu i dodawała  na początek kolejki zwykłą komendę idź o jedno pole. No i tak w kółko do wyczerpania komendy azymutu. :) Byłoby widać za ile czasu dojdziemy i na jakie pole.

W załączniku screeny prezentujące o co mi chodzi  z tą podmianą komend.

Offline Kryzoo

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 201
    • View Profile
Re: Idź na azymut
« Reply #1 on: October 28, 2015, 12:34:16 PM »
Ciekawa propozycja. Sam często zastępuję bieżący rozkaz na azymut przez 2 rozkazy, tak jak opisałeś.

Jednak to nie będzie takie bardzo trywialne do zaimplemetowania, a użyteczność nie jest aż tak duża (moje zdanie :)). Wpiszę ten pomysł na naszą listę. Może kiedyś doczeka się realizacji.

Na pocieszenie powiem, że ten rozkaz "idź na azymut" ma jakieś zalążki inteligencji i wybiera zawsze szybszą drogę jeśli za bardzo nie zbacza z azymutu. 

Offline wojtu

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 223
    • View Profile
Re: Idź na azymut
« Reply #2 on: October 28, 2015, 10:45:10 PM »
O, myślałem, że tylko ja tak robię, gdyż to lekka nadgorliwość :D

Nawet bym nie pomyślał, że możnaby to jakoś rozwiązać. Zaoszczędziłoby to klikania i sprawdzania na które pole już jednostka "zaczęła wchodzić".

Więc jestem na tak, jeśli mam prawo głosu :P