Author Topic: Błąd podczas ładowania gry  (Read 949 times)

Offline Rigg Sessamakesh

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Błąd podczas ładowania gry
« on: September 24, 2014, 10:07:49 PM »
Przełączałem się między grami dość szybko (przez pomyłkę załadowałem grę z której właśnie wyszedłem zamiast drugą) i przy ładowaniu gry klient się zamknął. Błąd w logu taki:
ERROR    2014-09-24 21:51:39   
java.lang.NullPointerException null
pl.gizarma.client.service.response.StateResponseService.<init>(StateResponseService.java:46)
pl.gizarma.client.service.response.ResponseHandler.execute(ResponseHandler.java:29)
pl.gizarma.client.net.IOSchedule$SendAndReceiveWorker.done(IOSchedule.java:171)
javax.swing.SwingWorker$5.run(Unknown Source)
javax.swing.SwingWorker$DoSubmitAccumulativeRunnable.run(Unknown Source)
sun.swing.AccumulativeRunnable.run(Unknown Source)
javax.swing.SwingWorker$DoSubmitAccumulativeRunnable.actionPerformed(Unknown Source)
javax.swing.Timer.fireActionPerformed(Unknown Source)
javax.swing.Timer$DoPostEvent.run(Unknown Source)
java.awt.event.InvocationEvent.dispatch(Unknown Source)
java.awt.EventQueue.dispatchEventImpl(Unknown Source)
java.awt.EventQueue.access$000(Unknown Source)
java.awt.EventQueue$3.run(Unknown Source)
java.awt.EventQueue$3.run(Unknown Source)
java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
java.security.ProtectionDomain$1.doIntersectionPrivilege(Unknown Source)
java.awt.EventQueue.dispatchEvent(Unknown Source)
java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForFilters(Unknown Source)
java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForFilter(Unknown Source)
java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(Unknown Source)
java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source)
java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source)
java.awt.EventDispatchThread.run(Unknown Source)

cały log w załączniku.

Offline Kryzoo

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 201
    • View Profile
Re: Błąd podczas ładowania gry
« Reply #1 on: September 25, 2014, 12:12:17 AM »
Między grami zalecana chwila refleksji ;)

A tak na serio to wyszedłeś z gry akurat w momencie synchronizacji stanu gry z serwerem. Trzeba coś zaradzić. Dzięki za zgłoszenie!