Author Topic: Koniec tury - lag.  (Read 1001 times)

Offline wojtu

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 223
    • View Profile
Koniec tury - lag.
« on: May 26, 2014, 01:28:44 PM »
Na każdy koniec tury przycina mi grę na kilka sekund nawet do 10, jak próbuję coś zrobić w tym czasie często kończy się to zamknięciem gry. Mam też lagi podczas normalnej gry, np. przy przewijaniu mapy.

Offline liosan

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 585
  • Kataj
    • View Profile
Re: Koniec tury - lag.
« Reply #1 on: May 26, 2014, 02:20:55 PM »
No, skłamałbym gdybym powiedział że nie zauważyliśmy. Zauważyliśmy. Próbowałem do tego przysiąść i mniej więcej wiem który kawałek odpowiada za ten problem (odrysowywanie niewidocznych i nieodkrytych kawałków mapy). Niestety, poprawka nie jest taka prosta :) Ale dzięki za podniesienie tematu, to zawsze motywuje żeby wrócić do sprawy, i dzieki temu wiemy jak bardzo to przeszkadza.

Liosan

Offline lethern

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 52
    • View Profile
Re: Koniec tury - lag.
« Reply #2 on: May 27, 2014, 03:33:44 AM »
Feedback: dziś zaliczyłem chyba pierwszy crash aplikacji, powodem jest timeout (niestety nie wiem czy po stronie serwera czy u mnie lokalnie). Jeśli ktoś bardzo potrzebowałby, to wrzucam nawet logi :D (log1 z errorem, i zbędny log2 z restartu appki). Dziwne że w środku nocy pada połączenie, chyba że macie okienko na jakieś eksperymenty :D

Edit: drugi raz zaliczyłem crash, 4:26 niemal takie same logi jak wyżej, od razu zaznaczam że było to w mieście (lagi są nie tylko w terenie) (Nadal nie jestem pewny czy to może być wina lokalnie czy serwera)
« Last Edit: May 27, 2014, 04:29:15 AM by lethern »

Offline liosan

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 585
  • Kataj
    • View Profile
Re: Koniec tury - lag.
« Reply #3 on: May 27, 2014, 10:17:16 AM »
Log serwera pokazuje wtedy błąd połączenia - tzn że klient przysłał jakieś zaburzone dane i serwer nie umiał ich zinterpretować. Zdarza się; nie mamy zbyt dobrej odporności na takie sytuacje. Dałoby się to poprawić, ale nie jest to wysoko na liście :)

Liosan