Author Topic: Crash gry  (Read 954 times)

Offline krzysztof5

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 98
    • View Profile
Crash gry
« on: April 29, 2014, 09:03:32 AM »
Dzisiaj o 8:39 miałem crash gry, w momencie gdy ładowałem towary na kolejną karawanę wysyłaną z drewnem z tego samego miasta (ale to raczej nie ma znaczenia).

Końcówka logu, w której to pojawiają się błędy:
Code: [Select]
DEBUG    2014-04-29 08:39:04   drawing background 0 4
DEBUG    2014-04-29 08:39:04   drawing background 0 5
DEBUG    2014-04-29 08:39:04   drawing background 0 6
DEBUG    2014-04-29 08:39:04   drawing background 1 4
DEBUG    2014-04-29 08:39:04   drawing background 1 5
DEBUG    2014-04-29 08:39:05   drawing background 1 6
DEBUG    2014-04-29 08:39:05   drawing background 2 4
DEBUG    2014-04-29 08:39:05   drawing background 2 5
DEBUG    2014-04-29 08:39:05   drawing background 2 6
INFO     2014-04-29 08:39:16   synchronization
DEBUG    2014-04-29 08:39:25   reading : http://alfa081s.nio.pl//index.php
DEBUG    2014-04-29 08:39:25   http response: 200
DEBUG    2014-04-29 08:39:25   reading response...
WARNING  2014-04-29 08:39:25   Unknown content lenght!
DEBUG    2014-04-29 08:39:25   actual lenght: 4481b
ERROR    2014-04-29 08:39:25   Response list must begin with 0x00000000
ERROR    2014-04-29 08:39:25   
java.lang.NullPointerException null
pl.gizarma.client.net.IOSchedule.sendActions(IOSchedule.java:111)
pl.gizarma.client.net.IOSchedule.synchronize(IOSchedule.java:104)
pl.gizarma.client.net.IOSchedule.actionPerformed(IOSchedule.java:73)
javax.swing.Timer.fireActionPerformed(Unknown Source)
javax.swing.Timer$DoPostEvent.run(Unknown Source)
java.awt.event.InvocationEvent.dispatch(Unknown Source)
java.awt.EventQueue.dispatchEvent(Unknown Source)
java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForFilters(Unknown Source)
java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForFilter(Unknown Source)
java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(Unknown Source)
java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source)
java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source)
java.awt.EventDispatchThread.run(Unknown Source)

Potem jak w przeciągu minuty chciałem uruchomić grę ponownie, uraczył mnie widok jak na screenie.
Po 3 minutach uruchomiło się normalnie.

Offline liosan

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 585
  • Kataj
    • View Profile
Re: Crash gry
« Reply #1 on: April 29, 2014, 10:24:48 AM »
Thomson speedtouch to Twój router? :)

Jakbym miał strzelać w ciemno - odpaliła się jakaś dziwna funkcja w tym routerze, która powoduje że na próbę wczytania dowolnej strony odpowiada jakąś domyślną stroną. A ponieważ Gizarma działa na protokole HTTP, to podpada pod tę dziwną funkcję. Brzmi możliwie?

Bo nie bardzo widzę, co moglibyśmy z tym zrobić...

Liosan

Offline krzysztof5

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 98
    • View Profile
Re: Crash gry
« Reply #2 on: April 29, 2014, 02:55:16 PM »
Internety nie moje, więc bardzo możliwe że to ten router. Tak tylko informuję, bo wyglądało to dość nietypowo :)

Offline liosan

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 585
  • Kataj
    • View Profile
Re: Crash gry
« Reply #3 on: April 29, 2014, 03:57:11 PM »
Teoretycznie jesteśmy w stanie to wykrywać (podpis cyfrowy, HTTPS, te sprawy), ale to dużo zachodu i chyba nie warto :) W każdym razie dzięki za solidne zgłoszenie.

Liosan