Author Topic: Karczowanie, więcej jednostek  (Read 866 times)

Offline przymek79

  • Newbie
  • *
  • Posts: 40
    • View Profile
Karczowanie, więcej jednostek
« on: April 02, 2014, 12:04:45 AM »
Na jednym polu dwie jednostki połaczone w grupe karczują las. Na to samo pole przychodzi trzecia jednostka i zaczyna karczować. Czy ich siły powinne się połączyć i czas ukończenia pokazywać jednakowy dla grupy i tej trzeciej jednostki ? Bo aktualnie teraz pokazuje mi tak że grupa kończy prace o 12 a trzecia jednostka o 19. Jeśli to nie błąd prosze o usunięcie tematu.

Offline hydro

  • developer
  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 496
    • View Profile
Re: Karczowanie, więcej jednostek
« Reply #1 on: April 02, 2014, 12:58:06 AM »
To jest oczywiście błąd, tylko trochę już o nim z przyzwyczajenia zapomnieliśmy. Siły wszystkich jednostek pracujących na tym samym polu połączą się; źle prognozowany jest czas w takim przypadku.