Author Topic: Błędy w 0.8  (Read 8529 times)

Offline hydro

  • developer
  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 496
    • View Profile
Re: Błędy w 0.8
« Reply #15 on: May 03, 2013, 08:52:21 PM »
Moja armia urządziła sobie biwak pod wrogim miastem. Mają rozkaz ataku, który od mniej więcej dwóch godzin pokazuje 00:00. A oni nie wchodzą. To chyba nie jest normalne?

Jak sobie teraz przypominam, do tej pory tylko raz (czyli w 1/4 przypadków) szacowanie czasu ataku zadziałało u mnie tak, że o tej samej godzinie był atak, co jego szacowany czas - i to było kiedy jednostki atakowały na odległość jednego pola z równin na równiny. Przy ataku (na równiny) z lasu, z pagórków, przy ataku przez kilka pól - szacowanie czasu robiło różne niespodzianki. U Ciebie widzę, że atakują z pagórków na bagna - może to może mieć znaczenie.

Offline liosan

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 585
  • Kataj
    • View Profile
Re: Błędy w 0.8
« Reply #16 on: May 03, 2013, 09:07:15 PM »
Może. W każdym razie w końcu weszli i zostawili zgliszcza :)

Hm, muszę ruszyć z produkcją mieczy, bo mam wysokopoziomowych konnych i piechurów, a oni się nie spełniają z pikami... Ale najpierw zbuduję jeszcze jedno, bardzo fajne miasto :]

Liosan

Offline liosan

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 585
  • Kataj
    • View Profile
Re: Błędy w 0.8
« Reply #17 on: May 07, 2013, 08:46:03 PM »
Towary produkowane/komsumowane wychodzą poza ramkę.

Liosan

Offline liosan

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 585
  • Kataj
    • View Profile
Re: Błędy w 0.8
« Reply #18 on: June 04, 2013, 07:43:06 AM »
Ponieważ uwielbiam psuć wytestowałem co się stanie kiedy zbudujemy wioskę, postawimy robotnika o dwa pola od miasta i przekształcimy wioskę na jakieś ulepszenie terenu. Okazało się, że robotnik nie został cofnięty do "wolni mieszkańcy" tylko dalej pracował  na tym polu, mimo, że nie powinien. Po ręcznym cofnięciu go z tego pola, nie da się go zamieścić tam ponownie. Dopóki go nie cofnąłem dało się kliknąć na robotnika i zmienić jego specjalizację.
To samo dotyczy usunięcia portu z miasta. Po demontażu budynku portowego rybacy nadal pracują na tamtych polach.

Liosan

Offline hydro

  • developer
  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 496
    • View Profile
Re: Błędy w 0.8
« Reply #19 on: August 17, 2013, 01:40:36 PM »
Na terenie "oaza" nie daje się postawić mieszkańca do pracy jako rolnik (ani w żadnym innym zawodzie).

Offline troll

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 654
    • View Profile
Re: Błędy w 0.8
« Reply #20 on: August 23, 2013, 08:14:15 PM »
Poprawie, niestety dopiero w 0.81.

Offline hydro

  • developer
  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 496
    • View Profile
Re: Błędy w 0.8
« Reply #21 on: September 13, 2013, 12:42:04 PM »
Nie mam pewności, czy to błąd, czy tak miało być - na terenie "pustynia" nie daje się zbudować wioski (screen 0093.jpg). Na pagórkach pustynnych daje się zbudować wioskę.

Offline troll

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 654
    • View Profile
Re: Błędy w 0.8
« Reply #22 on: September 13, 2013, 04:05:09 PM »
Błąd