Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Seti

Pages: [1] 2 3 4
1
Propozycje i pomysły / Re: Łączenie kurierów
« on: December 07, 2015, 09:59:22 AM »
A i jeszcze przyszło mi do głowy że na początku gry często potrzebowałem przewieźć tylko 25 młotków, jednak gra pozwala wybrać ilość z przeskokiem o 10. Chodzi mi o sytuację że na początku miałem 100 młotków i chciałem podzielić po równo na 4 miasta, ponieważ 25 młoków często występuje w pierwszych budynkach specjalistycznych które chciałem budować.

2
Bugs and issues / Re: Education Complete...Woodcutter?
« on: December 06, 2015, 06:02:00 AM »
I got this message couple of times. If I remember correctly description is not accurate for this event and is related to situation when woodcutter is not able to work anymore. For example:
  • You have chopped forest in which woodcutter was working.
  • Tile on which woodcutter works is no more available for city (for example when village has been moved to other place )

3
Propozycje i pomysły / Łączenie kurierów
« on: December 04, 2015, 09:58:18 AM »
Przy okazji odbudowy wież przyszło mi do głowy że fajnie by było żeby kurierzy/karawany mieli "wspólne" przenoszenie towarów.
Chodzi mi o to że np. jak złączę 5 karawan razem to żeby jedną komendą móc wybrać załadowanie 1000 młotków i rozładunek także wspólny jako grupa jednym kliknieciem.

W chwili obecnej trzeba się nieźle naklikać żeby wydać komendy ruchu, załadunku, rozładunku dla każdej jednostki z osobna.
Pewnie ta funkcja mogłaby być włączona gdy grupa składa się tylko z samych karawan i/lub pionerów.

4
Zgłaszanie błędów / Re: Zablokowana droga
« on: December 04, 2015, 09:44:45 AM »
Przyznam że posiadanie wieży na wyłączność jest rzeczywiście dobrym argumentem :)
Zawsze można też po odbudowanie wież pobawić sie w jakiś bitwy-turnieje na nich :D

Czyli jedynie ten pathfinding potrzebowałby modyfikacji.

5
Bugs and issues / Re: Tower and barbarian city
« on: November 30, 2015, 01:39:31 PM »
Could you explain more detailed how it looked like?
1. Was tower visible for your units at the moment after battle (bright area) or in fog-of-war  (darker area)?
Tower was visible - some caravans were directly on tower tile.

Could you explain more detailed how it looked like?
2, Were you able to order: 'unload' ?  In case of fog of war when your clien thinks the tower is on Barbarians' area the order is not available.
There was no unload command available for unit located on tower. I don't remember if command was also missing for unit outside tower.

6
Zgłaszanie błędów / Re: Zablokowana droga
« on: November 29, 2015, 09:17:02 PM »
Dodam jeszcze że wieża po odbudowania mogła by juz nie powodować blokowania jednostek, bo w sumie już nie ma o co walczyć.


7
Bugs and issues / Tower and barbarian city
« on: November 29, 2015, 10:09:36 AM »
Some of towers are located on barbarian terrain.
When barbarian city is destroyed, then player is not able to unload resources in the tower.

It looks like after game restart, this issue disappears.

8
Propozycje i pomysły / Nieprzeczytane posty na forum
« on: November 26, 2015, 02:01:59 PM »
Fajnie by było widzieć w grze informację, czy na forum pojawił się jakiś nowy post.
Chodzi mi o coś w rodzaju ikonki która podświetla się gdy coś nowego pojawi się na czecie.

Dla forum mogłoby być coś podobnego i np. przekierowywać na nieprzeczytane posty: http://forum.gizarma.pl/index.php?action=unread
Albo może tam gdziej jest link do forum podać w nawiasie liczbę nieprzeczytanych postów gdy jakieś są.

9
Zgłaszanie błędów / Zablokowana droga
« on: November 26, 2015, 12:17:45 PM »
Sytuacja jak w załączniku. Klikam pole na północy, gra wylicza że szybciej będzie wejśc na pole z wieżą i skorzystać z drogi.
Na pole z wieżą jednak nie mogę wejść ponieważ jest ono zablokowane.
Wydaje mi się że pathfiniding powinien w takich wypadkach ignorować pole z wieżą, ponieważ kieruje mnie przez pole na które nie mogę i tak wejść :)
Gdyby nie pole na południu, byłbym całkiem zablokowany.

EDIT: w sumie wydaje mi się że karawany czasami także się w tej sposób blokują, pomimo że wieża jest przeze mnie widoczna i widzę z mojej perspektywy że jest ona zablokowana.

10
Bugs and issues / Upkeep reduction
« on: November 21, 2015, 12:27:13 PM »
Is it intentional that upkeep reduction from multiple buildings is stacked?
For example I have just built palace, but my king is still in village hall. Upkeep reduction is taken from both palace and village hall.
Reduction on 1st screen is following: 92 = 10 from village hall + 30 from palace + 52 from king with 8th level of finance.
Not sure if it is bug or not.

Once I moved king to palace I got total upkeep reduction 112% (not sure why), and it looks like I have some free money :)
Shouldn't it be capped at 100%?


11
Dyskusje / Re: Gizarma 0.83 - dyskusja
« on: November 20, 2015, 06:51:57 PM »
Z nowych rzeczy bardzo podoba mi się okno grupowania jednostek - naprawdę pierwsza klasa.
Używam często i z przyjemnością :)

12
Questions & Answers / Event log - events from future?
« on: November 12, 2015, 11:03:32 PM »
I noticed today, that in event log, new events have sometimes negative time (see attachment). I'm not sure if is it issue or not.
Based on my observations, it looks like it happens only short time after new turn update is received.
Is it related to time difference of my client vs server side? :)

13
Bugs and issues / Re: Clickable URL issue
« on: November 03, 2015, 03:18:07 PM »
It works also on my side after fix :)

14
Bugs and issues / Clickable URL issue
« on: November 02, 2015, 02:36:17 PM »
Game is closed each time I click any URL located in chat.
Log file in the attachment.

Code: [Select]
Windows 7 64bit
java version "1.8.0_45"
Java(TM) SE Runtime Environment (build 1.8.0_45-b15)
Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (build 25.45-b02, mixed mode)

15
Propozycje i pomysły / Re: Wioska rybacka
« on: October 30, 2015, 11:02:17 PM »
Zasięg działania 2 pola to dość dużo. Na pewno to potrzebne?

Większość pól przybrzeżnych graniczy z 1-2 polami morskimi więc te dwa pola zasięgu dają razem jakieś 4-6 pól.
Na lądzie młynem można dużo łatwiej objąć zasięgiem te 4-6 farm. Takie liczby wychodziły mi po szybkim przejrzeniu mapy więc zdaję sobie z tego sprawę że trzeba by zbadać sprawę dużo dokładniej ;)

Mamy już latarnie zwiększające efetkywność pracy rybaków (2 stopnie) i przystań/port zwiększająca zasięg (btw: dlaczego nie odwrotnie? :)
Dodanie do tego wiosek rybackich to by już było mnożenie bytów ponad miarę :)

Jakoś nie przekonuje mnie ten argument. ;)
Racja, mamy już latarnie morskie, a na lądzie mamy już farmy. To i to daje maksymalnie +100%, z tym że farmy trzeciego poziomu buduję już po kilku dniach od startu gry, wszędzie w kilka godzin, a na dużą latarnię jeszcze nie można sobie pozwolić. Dodatkowo spadek jedzenia spowodowany rozbudową latarni. Moim zdaniem farmy nawet wychodzą trochę na plus w porównaniu z latarnią. :)

Pages: [1] 2 3 4